.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سونامی سرقت تجهیزات مخابراتی
سونامی سرقت تجهیزات مخابراتی در قائم شهر مدتی است رقم خورده است.

به گزارش شمال نیوز، شهریار صباغ زاده مدیر مخابرات قائم شهر گفت: تجهیزات و سایت‌های مخابراتی برای فعال ماندن از برق استفاده می‌کنند، اما با توجه به قطع مکرر برق، اختلالتی در ارتباطات ایجاد شده است.

او تجهیز مراکز و سایت‌های مخابراتی به باطری را یکی از راهکار‌های کاهش اختلالات ارتباطی اعلام کرد و افزود: این باطری‌ها زمانی که برق قطع می‌شود تامین کننده برق مصرفی تجهیزات مخابراتی هستند.

مدیر مخابرات قائم شهر در خصوص اختلالات اخیر در تلفن‌های ثابت، همراه و اینترنت این شهرستان گفت: متاسفانه سارقان کافو‌های مسی و نوری، کابل‌ها، باطری‌های سایت‌های مخابراتی و دکل‌های تلفن همراه را سرقت می‌کنند که همین امر سبب بروز اختلالات ارتباطی می‌شود.

شهریار صباغ زاده با بیان اینکه سونامی سرقت تجهیزات مخابراتی در قائم شهر ایجاد شده است، ادامه داد: دکل‌های مخابراتی برای فعال ماندن بعد از قطع برق به باطری نیاز دارند، اما سارقان این باطری‌ها را نیز سرقت می‌کنند.

او افزود: وقتی باطری سایت‌های مخابراتی و دکل‌های تلفن همراه سرقت می‌شود هنگام قطع برق تمامی سایت‌های BTS بلافاصله ازدسترس خارج و موجب یک طرفه شدن ارتباطات و کاهش شدید سرعت و حتی قطع اینترنت کاربران می‌شود.

مدیر مخابرات قائم شهر گفت: قطع چند باره برق در یک روز امکان شارژ باطری‌ها را هم سلب می‌کند و به همین دلیل اختلال در شبکه ارتباطی بیشتر می‌شود.

صباغ زاده با عذرخواهی ازشهروندان قائم شهری بخاطر بروز اختلالات ارتباطی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست با سارقان تجهیزات مخابراتی برخورد شدید و قاطع داشته باشند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.